Ремаркетинг: що це таке і як працює ретаргетинг?

Принцип роботи інтернет-магазину чи іншого онлайн-бізнесу доволі простий. Користувач знаходить товар чи послугу, яка його цікавить, замовляє та користується. Але в момент вибору покупець може передумати та нічого не купити. Щоб такого не сталося, компанії потрібен грамотний маркетинг та продумана взаємодія з відвідувачами. Розбираємося, що таке синхромаркетинг і ремаркетинг, для чого їх використовують.
Ремаркетинг – це
Комплекс рекламних підходів і прийомів для роботи з користувачами, що одного разу вже відвідували сайт, мобільний додаток чи соцмережу онлайн-бізнесу, цікавилися пропозиціями, товарами чи послугами.
Головна мета ремаркетингу – перетворити потенційного покупця на реального. У порівнянні зі звичайною рекламою він має певні переваги:
- повернення відвідувачів на ресурс;
- більш точна взаємодія з цільовою аудиторією;
- більше можливостей для диференціації аудиторії внаслідок різноманітних налаштувань у сервісах ремаркетингу;
- підвищення конверсії;
- просування бренду і підвищення його впізнаваності;
- велика кількість платформ для показу реклами.
З ремаркетингом пов'язані декілька маркетингових термінів. Наприклад, синхромаркетинг. Це комплекс заходів, спрямованих на збереження прибутку в умовах нестійкого попиту на товари чи послуги. Наприклад, якщо інтернет-магазин продає сезонні товари. Тоді що таке демаркетинг? Це стратегія зниження попиту на певний товар чи послугу. Його використовують при недостатніх потужностях для виробництва, зміні цін на рекламу або виведенні пропозиції з попиту.
Хочете знати більше про нюанси маркетингу та мистецтво управління проектами будь-якого рівня? Тоді записуйтесь на курси по інтернет-маркетингу. У Комп'ютерній школі Hillel навчання проводять досвічені ментори, які працюють в топових компаніях. Ви отримаєте всі необхідні знання та навички для успішного старту в IT.
Особливості ремаркетингу
У кожній окремій пошуковій системі є своя унікальна технологія налаштувань ремаркетингу. Вона називається ретаргетингом. Результативність рекламних заходів залежить від правильно підібраної стратегії ремаркетингу. Ось лише деякі з них:
- покинутий кошик. Користувачу нагадують, що він залишив неоплачене замовлення;
- продаж товарів щоденного користування. Для пропозицій, які постійно купує клієнт;
- супутні продажі. Нагадування про товари чи послуги, які пов'язані з оформленими покупками;
- виявлений інтерес. Показ рекламних оголошень залежно від виконаних дій на сайті.
Для кожного сегменту онлайн-бізнесу доцільно застосовувати свою унікальну стратегію або комбінувати декілька одночасно. Але які саме потрібні у певній ситуації, вирішує маркетолог.
У Hillel є курси для різних IT-напрямків. Наприклад, веб-дизайн курси підійдуть для тих, хто мріє створювати сайти або додатки з красивим і зручним інтерфейсом.
За матеріалами: https://ivano-frankivsk.ithillel.ua/
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром